Wednesday, November 08, 2006

windu umah..~~~


bilalah aku nak abis stadi nih... ada lagi 2 n 1/2 years to go. aku x delah nyesal further stadi, tapi bila kengkadang teringat umah n family, rase macam nak terbang balik ganu skang gak. duk umah ada ummi, adik2 n abang aku. da lama x phoned abg aku. tgu sat lagi r, gile ke nak phoned orang subuh2 nih..

kalo aku kat umah skang, waktu camnih da bangun tedor, nak masuk "opis" lak. hehe..~~ besenye time cuti final sem, aku tolong ummi kat pasar. ummi keje kat kedai runcit uncle aku. uncle aku tuh pemurah, sebab tuh Allah murahkan rezeki untuk dia kot. aku start keje kat c2 since aku darjah enam lagi.. kirenye kecik2 lagi da pandai berdikari r aku nih.. hikhik.. aku da uat kedai tu cam kedai aku da..

tapi x pe.. 3 minggu jer lagi. pastu 2 bulan kat umah.. muahahaha..~~~ bestnye.. cuti nih sure aku balik kampung. akhir2 tahun nih, umah aku selalu naik air, nak kate banjir x lah jugak. just kawasan umah aku tuh, pantang hujan skit, sure air cepat bertakung. so far, x pernah kene pindah lagi since umah aku cam tinggi skit. seb baek.. tapi kitaorg ske balik kampung time cuti sekolah. kat sane, sedara2 aku ramai. umah sebelah2 jer.. boring duk umah ne, g umah sane. boring duk sane, g situ.. boring duk situ, g sini.. eh.. siti situ sana sini.. eh, apa aku mengarut nih.. abaikan..

huhu..~~~ oklah, nak sambung stadi nih, thermo x abis cover lagi.. nanti aku free, aku singgah lagi k.. da..~~

No comments: