Wednesday, November 22, 2006

berhenti berharap???

semalam aku da melepasi saat2 sukar hidupku sebagai seorang student sem nih. sebab da lepas paper termo ngan heat transfer. hikhik..~~ walaupon aku x delah bley wat sangat, tapi x delah sampai x leh wat langsung. one more to go, separation process 1. aku x delah cakap sepro senang, tapi at least sepro aku paham skit n ada mase 3 hari nak stadi sepro.
lepas heat semalam, aku g jalan2 kat ipoh. macam bese, aku, gta, rosli, henri ngan harith. kitaorg g men bowling n jalan2 cawik matan..mase kat jj tuh, jumpe ngan sekelompok lagi dak2 chemy yang turut same melepaskan tension. huhu~~ sewonok tengok derang. semalam ingat nak usha2 kasut bola, tapi derang lak nak balik awal.. isk2.. terpakse r balik.. tapi sebelom balik utp, kitaorg singgah makan kewang webus kat medan gopeng dulu.. best2.. lama x matan kewang kat c2..
yang menyedihkannye, semalam gak aku dapat tau dia nak g oversea.. sedihnye.. pasni, dia da x de lagi. aku rase cam aku patut melatih diri aku tanpa kehadiran dia di sisi. jangan msg2 lagi.. at least, aku kene kurangkan msg dia.. boleh ke??? chayo..!!! boleh ke x boleh, aku musti bolehkan diri aku... aja aja, fighting.. alalalala.. camane nak berhenti berharap nih, ayat aja aja tuh pon da mengingatkan aku pada dia.. ;(
semalam gak, aku dapat call from encik zamani from esu ( yang alin bajet adalah amin ) haha... dia kata aku di jemput ke briefing pertukaran student ke australia. aku da tau sebenarnye tapi saje berpura2 x tau mase dia call.. cis!! hipokritnye aku.. yelah, x kan aku nak kate aku da tau kat dia.. hikhik.. aku x bercadang pon nak g australia tuh, tapi aku still rase bersyukur, at least aku dapat tawaran tuh..
up next, aku musti focus on my stadi.. separation process 1 n da bley start kemas skit2 nak balik umah. habis paper sepro jer, aku balik trus.. huhu... papai utp, see u next semester.. insyaAllah..

9 comments:

Anonymous said...

huhu....syukur gile na x gi australia..huhu..kalo x cemane la kitrg kt cni..sape nk ajar ktrg..sape ktrg nk tiru ms kuiz..test etc...huhu....

Anonymous said...

na ambik la peluang ni na!!!
jgn lepaskan peluang just student exchange jer!!!
nie la masa nak g jln cARI ILMU SAMBIL BLAJAR SAMBIL MELANCONG LAGI PUN KAN....
BLEH LUPERKAN DIER TU!!

Anonymous said...

ermm..mcm2 pndpt..tp apepun..it depends on na gak...btol x anonymus??

Anonymous said...

sape anonymous..~?
kte rase.. wumet kte mesti g..~
sedey..~
nnt xder wumet..~
huhu..~

Anonymous said...

betui2 tu biar la na tentukan...
tapi mcm dah tau jwpan na.. since dier dpt result spm biler suh dier futher study kat oversea dia mesti taknak...coz na syg giler nak tinggal family dierr!!!
tapi kan apernyer kurang kat malaysia...
tapi kalau nak cari pengalaman hidup bleh jer p sana!!!

Anonymous said...

hmm..btol tu anonymous..sy stuju..tp family always 1st..kn..kn...ermm...curious la sape anonymous ni...ble perkenalkn diri??..slalu je megluarkn pndpt yg brnas..nk brkenalan gak..

Anonymous said...

anonymus ni cam tau jer kisah idup na...ape hubungan korg ni??

Anonymous said...

HAHAHAH MMG LA SBB NA DAH JADI SEBAHAGIAN HIDUP GUA SINCE SEK SAMPAI LA SKRG!! TAPI SKRG KORG LEBIH TAU PASAL NA COZ SKRG NA BERSAMA KORG JAGA NA BAIK2 YERK!!

Husna said...

weh.. serul ke???