Friday, November 17, 2006

-jangan kau ucap selamat tinggal-

setiap pertemuan pasti ada perpisahan.. tapi aku takot nak menghadapi perpisahan tuh walaupon ianya sesuatu yang pasti..

semalam, ayah kepada osmet aku meninggal. aku hanya mampu melihat, x tau apa yang perlu aku wat utk meringankan kesedihan yang ditanggung. dahlah betol2 tengah exam week.. harap dia dapat bertahan n kuat berdepan dengan cubaan maha besar nih..

bila aku dapat tau berita tuh, aku trus ingat kat ummi kat umah.. rindu sangat kat ummi.. x dapat aku bayangkan kalo tetiba aku kene truskan hidup tanpa ummi di sisi.. sape nak dengar crita2 aku lagi.. sape nak belai aku lagi.. seryesly, aku x dapat nak bayangkan kehidupan aku nanti.. kat umah, aku memang banyak habiskan mase ngan family. kalo kuar jalan2 pon, aku kuar ngan family. even pegi shopping, aku g shopping ngan ummi.. ummilah best fren aku..

kalolah perpisahan tiba juga antara kami nanti, aku harap aku tabah menghadapinya. aku juga doakan ummi tabah menghadapinya if aku yang pegi dulu.. ~~~

No comments: