Thursday, November 23, 2006

persimpangan dilema with lampu isyarat

here i am, wif my bloggie again.. seryesly not in da mood of studying now.. sebenarnye aku baru balik briefing sal further stadi kat australia tuh.. aku antara student2 yang telah di shortlistkan. ada 47 orang seme, n daripada 47 orang tuh, just 11 jer yang petronas nak anta g australia. dengar belajar kat australia, memanglah best.. bley kenal tempat orang, tapi pk kan aku akan berjauhan ngan family, itu yang aku macam x brape sanggup.. tadi call ummi, ummi macam suruh pegi dulu interview tuh. betol gak.. pape kes, pegi dulu interview tuh, if dapat baru decide. if x dapat, stadi jer kat utp.. utp pon not bad kan.. da interview will be on disember i think.. if aku dapat aku akan fly on february.. ntahlah.. aku serahkan pada DIA utk tentukan mana yang terbaik utk aku...

6 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah...ade rezeki tak kemana...

Husna said...

anonymous nih sape ek???

Anonymous said...

me ???

Husna said...

yelah, teringin nak tau sape anonymous nih..

Anonymous said...

HEY ANYNAMOUS YG 8.11PM BKN ORG YANG SAMA!! SAPER LAGI YG GUNA NI SELAIN AKU HA??

Husna said...

aaaa.... aku tuh sape???? n orang lain selain aku tuh sape lak???? isk2.. -_-"