Saturday, November 18, 2006

almost accident -_-"

semalam adalah hari yang mungkin x mampu aku lupakan seumur hidupku..

alkisahnye begini, tetiba aku dan madu melakukan idea giler dengan bertolak ke Kedah petang tuh. madu kesian kat bapak dia, family cam x cukup. aku lak kesian kat madu drive sorang all da way from utp to pfk(petronas fertilizer kedah). so, kitaorg decide nak g same2 walaupon besoknya iaitu ari nih aku ada exam sport science n ari isnin n selasa kitaorg ada exam thermo n heat transfer. perjalanan kami smooth jer at first tapi bila da masuk penang, trafik cam sesak skit. madu aku nih kaki pecut skit.. tetambah bawak honda, lagi best.. aku pon x kesah jer since aku pon x brape ske naek kete bawak cam semut nih.. hikhik..

part x bestnye, tetiba dua kete depan kitaorg pegi brek mengejut sebab dia nak masuk line kiri. kitaorg mase tuh kat line kanan skali, line utk org2 yang nak laju..bodoh tol, tetiba g brek. nak masuk line kiri, masuk jelah.. x yah brek tetiba kot. dengar jer kete depan brek, madu trus brek. ngan aku skali brek tuh.. cuak giler. bayangkan dari 120km/hr tetiba nak brek trus.. memang da terbayang kitaorg langgar kete depan tuh.. tapi seb baek terselamat, tinggal bape cm jer lagi nak langgar, cuak giler.. tapi kete depan tuh cam paham jer.. x marah pon. kete blakang pon almost langgar kete kitaorg.. kalo tol terlanggar, kitaorg lah yang teruk. tersepit kat tengah.. alhamdullilah.. seme selamat.. fuh.. -_-"

1 comment:

Anonymous said...

NASIB BAIK!!!!