Monday, November 13, 2006

satu da lepas.. yeay!!!

ari nih aku da menyettlekan satu final paper, strength of materials. nak kate bley jawab dengan berjayanye, x delah sangat kot. ada soklan definition tuh, aku tibai jer since aku memang fail bab2 hafal menghafal nih..

ari nih ada banyak bende hepi dalam idup aku. tapi ada gak part yang x hepi skit. kite citer yang hepi dululah.. yang hepinye, aku dapat pakai sepasang dengan si dia, walaupon kaler baju kitaorng x exactly da same, tapi temanye same. aku terharu sangat.. huhu~~semangat jer jawab exam tyme tuh.. skang tengah pk next exam nak pakai kaler pe.. kelabu kot.. muahahaha~~

tapi aku wonder, kenapa dia datang lambat? dia bukan jenis yang lambat ke exam. pastu, bila exam da nak abis tuh, aku pusing nak usha dia, tapi dia x de. lagilah aku heran, dia bukan jenis yang kuar sesuka ati time exam. pastu, bila da abis exam tuh, aku notice muka dia pucat semacam. nih sure ada sumthing wrong nih. rupa2nye, memang dia x brape ok. food digestion x berapa memainkan peranan.. huhu~~ sian, harap by now, dia da ok...

after exam, my dad call, tanye camane exam. aku cakaplah ok.. walapon x ok sangat.. hehe~~ then aku call mak aku lak, report sal exam ari nih. ummi kate"Baguslah kalo camtu. kak, umah kita da naik air. ummi tunggu kakak balik jer nak balik kampung." begitulah keadaannye umah aku bila sampai tyme tengkujuh, jadi umah terapung. tapi alhamdulillah, air tuh x pernah masuk sampai dalam umah. tapi bila umah aku da jadi umah terapung, aku n family besenye balik kampung sebab malas nak mengharungi air tuh setiap kali nak kuar. lagipon, kat kampung aku tuh ramai sedara2 aku balik bila tyme cuti sekolah nih. aku ske dapat habiskan mase ngan derang..

tu jelah yang berlaku dalam hidup aku up to kol 4.14pm nih.. oklah yer, nak stadi lak.. heat x abis cover lagi.. jumpa lagi.. da~~

No comments: