Wednesday, November 15, 2006

thermo oh dynamics..~~~

semalam coursework yang aku paling tunggu2 da kuar. coursework thermo.. huhu~~ oklah, aku dapat 32.9 over 40. higher than wat i expected. aku rase Ir tuh kira markah test jer kot. esemen ngan quiz dia bagi full mark. baeknye dia.. nak tolong student2 dia yang x berkemampuan nih..

tapi walaupon cw aku dalam kategori ok, aku cuak gak. soklan final sure susah, kalo x, x delah dia beria nak tolong kitaorg. dahlah aku x paham sangat thermo nih especially chapter yang blakang2 tuh. aku pon x tau kejadah apa yang aku bace. last skali, aku tawakkal jer, harap Allah bukakan pintu hati aku nih bila jawab exam nanti.

pastu kan, aku nak ngumpat skit nih.. sal sorang osmet aku nih. kalo dia bace nih, sure dia tau dia yang aku maksudkan.. ngeh3x..~~ :p. last week, cw numath da kuar. dia nih dapat full mark for test 2, bangga gile dia... aku pon tumpang bangga<--ayat bajet... hehe~~ baguslah dapat ful mark.. aku pon jarang2 jer dapat full mark, usually almost full jer..(hehe.. :p). aku pon nak berbangga dapat full mark tapi x leh, macam x de kesan. mayb sebab slalu dapat full mark kot.. hehe~~ <-- ayat ini adalah rekaan semata-mata, bukan lahir dari hati yang suci murni ini. hikhik..~~

papepon, aku doakan seme osmet aku dan aku skali leh jawab exam ngan baek....

1 comment:

Anonymous said...

ceh..~
sape yg bangga diri skarang..~?
=P