Monday, October 09, 2006

shopping raye done..!!!

miss my blog..~~ tenet kat utp nih weng, da 2-3 ari x dapat surt tenet. ni pon seb baek dapat. wumet aku still terkial2 sebab nak bukak email pon x dapat.

ari nih aku ponteng kelas lagi.. isk2.. x taulah apa nak jadi dengan aku. makin lama makin malas.. kalolah ummi tau aku slalu ponteng kelas, habislah kene lecture free..

minggu nih aktiviti paling best aku wat ialah shopping raye with henri, gta, wosli n zaid. giler banyak aku shopping. da spent almost 300. hehe.. tapi bukan utk aku sorang. aku belikan cd korea for ummi, kemeje for abang n adik iwan, shirt for my sis, n shirt gak utk adik aku yang lagi 2 orang. walaupon mak diaorg tuh cam ntah pape, diaorg dua org still adik aku n menjadi kewajipan aku utk menjaga kebajikan diaorg. utk aku sendiri.. jeng..jeng.. satu shirt, satu jeans, satu card reader.. tuh jer kot.. x delah banyak sangat kalo nak banding ngan gta yang abis 190 for DKNY perfume.. tapi berbaloi r coz bau dia best.. untung wosli dapat aura2 perfume 190. huhu~~

skang rase x sabar nak balik umah, nak bagi all da stuff to my family.. most important things: x sabar nak balik raye.. walaupon ada 2 test before n after raye, tenang sudey!! aku ada satu wish for dis coming raya.. utk dia yang tau sape dirinye, teringin nak tengok awak datang beraya kat umah..~~ together with ur white suite melayu.. dat suits u well... harapan tinggal harapan kot. mustahil dia baca blog aku..~~

jahat lagi aku malam nih...~~

2 comments:

Anonymous said...

isk..
ske sgt mintak komen..
1. dewi xper ponteng klas..~ =P
2. bru 300..~~ ade org abis smpai 400-500..~
3. erm.. mamat tu.. xbley ke kontek die..? hua3..~ kena semelih ngn henri..~
4. time kasih sbb capubkn name kte..~
=P

Anonymous said...

kt ske bj yg kamu bli utk adek2 kamu..baek gle kakak kt sorang ni...huhu...