Tuesday, October 17, 2006

process heat transfer test done

yeay..!! akhirnye aku da dapat settlekan salah satu daripada test penting minggu nih. aku da x tahan asek tengok buku heat jer sepanjang hari. da nak termuntah da..~~

tapi dalam kegembiraan aku nih, ada gak kesedihannye.. x dapat jawab leklok. x complete. pendek kata, for sure x dapat full mark. boiling apekah?? aku x bace langsung. ingat x penting. tension jer..~~ 7 marks da ilang kat c2. jeles nengok wosli jawab. full jer kertas dia dengan tulisan n graph. kertas aku?? suci n bersih.. haha~~ x pelah, nak wat camane, salah aku sendiri.

nex, aku kene focus on numath lak. esok petang ada test numath. huhu~
pastu da settle tapi x leh balik gak lagi coz x de tiket.!! tension tol!!! jumaat baru aku leh balik. balik kampung... hohoho balik kampung...

1 comment:

Mohd Nurul Amin said...

lain kali bawak laa toyol...hhoho..oopss luper plak mase tu blan pose lagi...setan tade..hahaha