Thursday, October 05, 2006

miss him..~~

here i am.. 4am wif my bloggie... x taulah apa yang aku pk skang. still berjaga ( sambil melayan lagu samsons-kenangan terindah- ) walaupon sok ada lab kol 9. x bley tedor.. isk2.. da banyak sangat tedor petang tadi.

tengah2 malam camnih, tetiba aku teringat kat dia.. AK3J.. betapa bestnye kalo aku bley cakap ngan dia skang. x tau nape, lately selalu teringat kat dia.. dia yang tengah senyum, dia yang malu vs aku yang brutal zaman sekolah dulu.. aku pon x tau nape kitaorg leh clash. mcm x de masalah tapi maybe x de jodoh. aku ngan dia tyme tuh da setahun tapi dia dapat offer g sek sains. at first kitaorg still contact cam bese sampailah satu tahap bila dia da busy n da senyap camtu jer.. bila pk2 balik, memang kitaorg x officially clash tapi kalo da senyap n x berhubung for about 1/2 year, apa maksudnye? aku pernah tanye dia tapi no reason. ntahlah...

bila ingat2 balik kenangan kitaorg, aku senyum sorang2... tambah pulak tengah dengar lagu kenangan terindah nih, feeling abis.. mase first2 nak rapat, aku ingat dia ske kawan aku. dia selalu usha grup aku dari jauh. aku n da geng da perasan. pastu mulalah kitaorg bagi gelaran kat dia, senang nak ngumpat. AK3J tuh datangnye from nama actor chinese, muka diaoeg lebey kurang, sebab tuh dia dapat gelaran tuh. rahsia bocor bila ada satu malam tuh, dia call aku. aku terkezut beruk bila dengar sore dia, aku ke yang dia minat??.. hehe.. pastu almost every nite kitaorg gayut on da phone since dia pon malu2. kat kelas, kitaorg diam2 jer, just kawan2 rapat jer tau. tapi lame2 bocorlah jugak sebab kezen aku satu sek ngan aku. satu hari tuh, dia call aku kezen aku yang jawab, apalagi kecoh satu kelas..

bermulalah kehidupan aku dan dia sebagai kapel rasmi. x banyak perubahan pon just selalu kene usik. aku sempat celebrate befday dia kat kedai cik na. potong kek sesame.. so sweet..~~~ dia nih ske maen football n sepak takraw. bila free, aku akan g tengok dia maen. dia pon selalu datang tengok aku practice netball kat sek. ada skali tuh, waktu pendidikan seni, kene belajar wat sarung ketupat. aku x leh wat coz tangan sakit kene bola mase practice. dia yang tolong watkan. x sangka dia berbakat. projek kemahiran hidup aku pon, dia yang tolong baikikan. time balik sekolah, dia naik basikal n aku jalan kaki. aku akan sampai umah dulu, pastu aku akan intai dia through tingkap umah. hehe... sampai je umah dia, dia mesti akan call aku sekejap sebab kat sek, kitaorg x bercakap, malulah konon..aku ske dengar suara dia on da phone, suara dia macho dalam phone. "Akum, awak ada?" tulah ayat yang slalu dia guna bila call aku. aku ngan dia jarang sangat kuar sesame. bley kata x pernah. kalo kuar, sure satu grup. tapi pernah skali, kelas kitaorg wat party kat pantai, class party. dia pon datang walaupon kengkawan dia yang lain x join. terharunye aku..~~

aku ngan dia bese jer tapi maybe bcoz dia first love aku, aku susah nak lupa. kadang2 aku ingat kat dia, rase nak jumpa dia tapi cam x mungkin. dia da ada kehidupan dia sendiri. aku takot gak, kalolah di takdirkan aku jumpe dia balik, apa perasaan aku? tergugatkah aku?? aku sendiri x tau apa jawapannye.. its too complicated..

but the truth is i really miss him rite now.. huh.. jahatnye aku..

5 comments:

Anonymous said...

erks..
seb baik awang x gune internet..
n hopefully henwi x bace.. nnt kene semelih..~
kte x tau..~~
=P

Unknown said...

huhu... so sweet~
hehe at last de gk posting yg panjang eh na...
bes2

Anonymous said...

miss him or miss HIM...so nice...

Anonymous said...

ermmmm naaa so sweeeeettt~~
cam aku ader jer jadi pelakon lelaki terbaik dlm citer ko tu!!!

Anonymous said...

eh silap just pelakon lelaki tambahan la!! since when plak ko teringat kat AK3j yg dulu aku tau AK2J!!!