Monday, October 16, 2006

sempat lagi tengok muvi

semalam bersamaan sabtu, 14.10.2006, aku, jann, rosli n henri g ipoh. pegi sebab ada emergency case. da settle kes tuh, sempat lagi kitaorg tengok muvi.. haha~~ sedangkan selasa n rabu ada test. mase nak masuk cinema tuh, aku da plan nak tedor. masuk jer, sejuk semacam, da r sweater x bawak. terpakselah aku menggigil kesejukan bersame madu.

henri n rosli beli citer jackie chan. menurut derang best, aku ikot jer. tapi sebenarnye memang best pon. baby dalam citer tuh chumil giler. jackie chan memang best r + ada hero chinese yang aku ske. x jadi tedor seyh.. citer tuh lawak. aku cadangkan korang g tengok.

balik tengok muvi, singgah sahur n trus balik. ari nih, aku terpakse menghadap buku heat lagi. buhsan giler da tengok buku nih. terpakse gak tengok sebab x abis stadi lagi. malam esok nak kene g irc lak, da janji nak ajar henri. bajet jer suruh aku ajar padahal aku x delah pandai sangat pon. dia tuh lagi scorer dari aku. isk2...

ok lah bloggie, nak sambung stadi, wish me luck in my test ya.. papai~~~

No comments: