Friday, October 13, 2006

akhirnye dapat tedor gak...~~~

akhirnye aku dapat tedor gak setelah lebey kurang 18 jam x tedor.. semenye nescaffe punye pasal..

alkesahnye macam nih. minggu depan aku ada dua test, heat ngan numath. masalahnye mase test 1, aku x bace betul2 utk heat, jadi aku kene baca dari awal. aku nih jenis stadi waktu malam, siang aku tedor, kitar tedor aku da terbalik. ari kamis aku x de lab, da abis. so malam rabu tuh, aku kuar bermapleran ngan mal dan memesan segelas nescaffe. masa tuh, aku rilek2 jer minum, segelas pon x abis.

balik bilik, aku start stadi sampai dalam kol 10 camtuh. pastu aku ingat nak tedorlah since da letih. puas aku berpusing2 atas katil, x kantok2 gak. huish..~~ tension tol!!! pastu aku bangun menghadap comp aku sambil donlod pape yang best. masukkan dalam nset.. sampailah kol 2 sumthing. henri ada call ajak g IRC, tapi aku x nak, bajet nak tedor..

pas zohor, aku try lagi baring kat katil. satu jam da aku cuba nak melelapkan diri sendiri, tapi x berjaya gak.. isk2.. skali henri msg lagi. ajak g IRC, suruh ajar dia heat ( walaupon dia sebenarnye lagi pandai dari aku n aku pon baru stadi sampai chapter 3 ). aku cakaplah nak tedor tapi x leh tedor. Henri reply "Allah x nak bagi ko tedorlah tuh. Nak suruh ajar aku. Hahaha....". Tergelak aku baca msg tuh. Terbuka gak hati aku nak g irc. sanggup pulak dia datang amik aku walaupon masa tuh dia da kat irc. Biarlah, padan muka dia since the day before dat, dia da wat sakit ati aku...

kat irc, ada tajul skali dengan muka letihnye.. sian aku tengok. henri da start tanye aku sal radiation. manalah aku tau, dalah x stadi lagi, kelas pon pergi x pergi jer... hehehe.. tajul mase tuh da pengsan.. aku cuba gak nak tedor kat irc tapi x leh gak.. bilalah aku dapat tedor nih.. henri da tension sebab apa yang dia tanye seme aku x tau. lastly, dia wat latihan chapter 3, baru aku dapat tlg dia skit2.. mase tuh tajul da blah, letih sangat shooting kot..

balik irc, temankan henri pegi isi minyak kat taman maju. dia ajak g bazar tapi aku x nak sebab nanti x tau nak beli apa utk bukak pose. aku just tapau kat v5 jer.. balik umah da mula terasa letih, baring jap.. pas bukak pose, trus solat maghrib.. pastuh kemas2 bilik skit sementara tunggu isyak. masuk jer waktu isyak, aku trus solat.. pastu apa lagi, trus terbungkang..hehe..
dapat gak aku tedor akhirnye..

bangun2, mase wumet kejut sahur.. terjaga sampailah skang... x nak tedor coz kelas kol 8... huhu~~ tulah citer aku ari nih.. giler punye nescaffe.. apalah mamak tuh letak sampai aku x leh tedor almost 24 hours.. gilerrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~

1 comment:

Anonymous said...

sudah la na..~
ntah ape la mamat mapley tu bg kt na..~
hehe..~~