Saturday, April 07, 2007

sape suruh trigger saye!!! hikhik~~~

hari ini, 7th April 2007, bermulalah lembaran baru dalam hidup aku. kan aku da cakap b4 dis yang aku nak bermula dari awal.. hari ini adalah langkah pertama..

seawal jam 9 pagi, aku bersama kathy n sa'd memulakan langkah nak pegi menuntut ilmu di IRC. oopppsss.. lupa lak! gta pon ada skali. tapi gta x pegi irc, dia nak pegi peer helper nye program. b4 pegi irc, kitaorg singgah bekpes dulu kat v3. musti korang pelik kenape aku tetiba jadi kaki irc?? sebenarnye, aku x delah nak jadi kaki irc tapi semalam terbukak pintu hati nak pegi blaja kat sana. tambahan pulak, aku kesian kat sa'd. dia mengadu yang sem nih, stadi dia cam melayang-layang skit sebab busy ngan keje2 rm. aku cam kesianlah pulak kat dia, so, aku pon offerlah kat dia, stadi kat irc sesame. dia stuju. so, aku decide nak stadi reaction engineering ( da jadi my favourite subject walaupon aku da banyak ponteng kelas nih ). insyaAllah aku cuba tolong dia setakat yang termampu. Camane kathy bley ikot??? hikhik~~ kathy bangun awal sebenarnye sebab nak pegi replacement kelas. tapi, aku lupa nak gtau dia yang replacement class tuh da cancel. sian dia.. bangun awal2.. siap da mandi lagi tuh. kalo x sebab ada kelas, sure x bangun lagi. spesies aku gak kathy tuh, spesies sleeping beauty... :p


balik from irc, kitaorg trus g tapau kat v3. on da way nak balik umah, ternampak mamat dua orang sedang tersenyum2.. macam kenal.. jalan dekat skit.. memang sah kenal!! Rosli ngan Gjan!! sedang melelong nasik yang x abis from peer helper program. kesian lak aku tengok. berpeluh2 derang. so aku n kathy belilah dua bungkus walaupon aku da tapau lunch. tapi x pe, pk kan kat umah nanti, sure ade yang kebulur!! =)

musti korang pelik kan!! apa kene mengene cite2 aku kat atas tuh dengan tajuk post aku?? jeng.. jeng.. jeng... sebenarnye, kalo korang perasan, aku da ubah shout out kat frenster aku supaya sinonim ngan primary photo aku. sumone tanye aku, sape 'him' tuh? aku just cakap no komen.. hehe~~~ sebenarnye ade orang telah mengtrigger aku secara tidak sengaja sehingga aku seryesly teringat kenangan lama.. mayb orang tuh rase insecure kot, ntahlah.. aku pon x tau.. tapi tuh x penting. aku pon da x berminat nak pk hal2 laen kecuali blaja sekarang. tapi manusia kan, ada kelemahannya.. kengkadang aku teringat gak kenangan lama..

hello... awak ada??
Sayelah nih.. ( sambil tersenyum sorang2 )
wat apa?
Tengah bercakap kat phone.. hikhik~~
yelah tuh..!! tadi nape x pegi sekolah? x sihat ke?
X sihat skit. Sakit perut...

dan lagi....

camane nak wat ketupat nih??
mula2.. wat camni ( sambil mendemonstrasikan ) pastu......................

owh.. camtuh ke... ( tersipu2 malu )


huhu~~~ kenangan adalah hadiah yang paling berharga buat saya.. teringin gak nak jumpa awak sebab da lame x jumpe. ari tuh pon, jumpe sebab terserempak.. camanelah awak sekarang yek???

wahai angin... sampaikanlah pesananku kepada si dia....


Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku

Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku

Yang telah terukir abadi

Sebagai kenangan yang terindah







3 comments:

Anonymous said...

err..
AK3J..?

Husna said...

ntah.. no komen... :p

Anonymous said...

ehhh awak kenaper saya takk baca pun apa yg awak post ni???eh eh terharuuuuuu rasa....