Sunday, April 08, 2007

pizza oh pizza

hari ini x de pape yang menarik pon berlaku dalam hidup aku...

Aku tedor kol 8 pagi tadi n bangun kol *.** hehe~~ pastu, bangun2 jek, fariza datang bilik, nak tanye sal experiment process instrumentation. dia kate, tuh da kali ketiga dia datang.. b4 dis, aku still zzzZZzZZzz... ahaha~~ kantoi di situ!!! usai menerangkan serba sedikit tentang exp tuh, aku trus on9 n adalah hambe Allah nih trus buzz aku. Sape lagi kalo bukan jiran sebelah, Gta! tujuan membuzz adalah untuk menggoda aku tengok latest series of ANTM n aku memang tergoda dengan godaan Gta tuh!! trus aku donlod espisode 7 from DC++.

sementara tgu settle donlod, aku mandi2 n kemas2 bilik yang x delah bersepah sangat<---bajet.. hikhik~~

dalam kol 4 camtuh, aku layan tengok ANTM jap. best2.. n aku sokong sarah out sebab aku rase dia x delah bagus sangat.. hehe~~

then, aku cam rase bersalah sebab bangun tedor trus tengok muvi. bukan nak stadi pon! so, aku decide nak stadi PSLP sebab da lama aku abaikan subject tuh. terbengkalai..~~~ x abis lagi stadi, perut ku mengeluarkan irama yang tidak menentu, menandakan.. dia mintak tuannya mengisi sedikit makanan untuknya!! patutlah.. rupa2nya, aku lupa nak lunch!! makan pon bley lupa!! itulah aku semenjak dua menjak nih! x terurus!! then, aku pegi dapur, tengok2 kot ada pape yang bley dimakan tapi nasibku malang.. meja kat dapur, suci murni! x ada sisa makanan langsung! so, terpaksalah aku bersabar menunggu waktu dinner..

aku continue stadi balik n cuba wat soklan2 tutorial. mase berlalu pantas... sekejap je, sang suria da mula menghilangkan diri.. memberi peluang pada sang bulan menjalankan tugas harian.. aku pon da semakin letih n lapa.. skali lagi, ku gagahkan diri menjejakkan kaki ke dapur n mataku tertancap pada sekotak pizza. sape pegi ipoh x gtau nih!!!!!!!!!!! jerit hatiku.. setelah disiasat, pizza tuh khal punye n dia bukanlah beli kat ipoh. dia beli kat old v5. pizza bukak booth kat c2 sempena outdoor carnival. owh.... betapa aku tidak alert dengan perkembangan di utp.. aku tetiba teringin nak makan pizza n dengan kebenaran mal, aku, kathy n wumet pegilah ke old v5 dengan CBN( mal x ada. dia balik kampung sebab ada function apa ntah...). tapi, mayb hari nih, bukan hari bertuah aku. pizza da abis!! lastly, pegilah aku menapau kat v4.. Pak Ali gak yang untung...

after dinner, here i am.. mengadap computer n cuba mengrefreshkan otak b4 start stadi lagi.....
probability & statistic... $#*%(*&(%#$*(&^&%^@&..........

No comments: