Monday, April 09, 2007

kawen!! kawen!! kawen!!

topik dalam hidup aku hari nih adalah sal kawen! alkesahnya..

after kelas prob & stat tadi, aku dapat msg from ummi. Ummi kate one of my friend bakal kawen dalam mase terdekat nih. terkezut giler aku!! orang tuh, "S", bukan nama sebenar.. aku memang da lama berkawan ngan dia. from sekolah rendah lagi. Umah pon dekat jek.. tetiba dengar cite da nak kawen.. aku comparelah diri dia dengan aku.. cam x percaya jek.. aku yang still giler2 n x berapa betol lagi.. tapi dia da nak kawen.. isk2.. tulah jodoh namenye..

aku sebenarnye agak terkilan kerana x diberitahu sal pertunangan dia b4 dis. walaupon sekarang aku ngan dia cam da lama x contact, tapi aku still ingat dia. sedey gak r.. tapi papepon, aku doakan dia bahagia dengan bakal husband dia.. kalo aku dijemput ke majlis kawen dia, InsyaAllah aku pegi.. tapi mase tuh time stadi week.. tengoklah camane.. paling best sal perkahwinan dia nih, pas kahwin nanti, dia trus ikot husband dia g further stadi kat UK. mayb dia pon further stadi kat c2 skali.. x pon, jadi isteri solehah n melahirkan anak2 yang chumil, since dia memang suke budak2... AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaa!!!!!!!!!! dia da nak beranak ke?? TIDAKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!! uish2.. jauhnye aku pk.. ahaha~~ :p

habis topik dia nak kawen, wumet aku lak mengeluarkan topik kawen. dia ajak aku g kursus kawen on 18th n 19th nih, if im not mistakenlah. aku cam berminat sebab da lama nak pegi cuma x berkesempatan jek. Ummi pon suruh aku pegi sebab makin lama, makin mahal bayarannya.. lepas nih, kalo x silap aku, nak lulus kursus kawen nih, kene amek ujian bertulis lak.. tapi aku x tahulah ujian apa... mase kitaorg tengah diskas sal kursus kawen nih, mal n gta ada skali n derang pon cam berminat nak join.. oklah tuh.. reramai pegi.. best skit.. x delah buhsan sangat nanti...

habislah topik kawen pada hari ini... kesimpulannye..

saye pon terasa cam nak kawen.. tapi... sape nak kawen ngan saye???????????

7 comments:

Anonymous said...

wakakaaa S bkan nama sebenar ker??
ermm ko aku dah jadi pakar perancang keluarga tuk s tu...aku dah ckp suh dier branak kat sana HUHHUHU>>>>

aku tau ko terkilan tapi satu jer nak ckp ..seseorng tu buat sesuatu mesti ader sebab dan munasabah nyer...
n rite now aku bagi agsiment kat ko ...tajuk dier "rampas balik hak engkau" huhhu

Husna said...

aku memang nak merampas tapi dia still hak aku lagi ke? ahaha~~

Anonymous said...

belum cuber blum tau da....tapi kan kalu dier tak nak kat ko , ko guna ayat yg aku guna ni kalo ko nak sgt kat betina tu pegi la aper ingat aku nie nak sgt kat ko...(hahah walua nak pun wat bodoh dah ler)

Anonymous said...

wuhoho... ganas2.. merampas?? dirampas??? sungguh x ku sangka... alahai... go with the flow sudah..org xnak.. jalan jer.. x perlu mengharap... pandang ke depan.. JANGAN PANDANG BELAKANG!!!...

*bajet sendiri elok jer..*

heheh... kang nak kawen anto kad..

Mudzil said...

kawen nnti jangan lupe jemput yer..makan nasik minyak free ni ok jer..=)

Anonymous said...

In this farewell
there's no blood
there's no alibi

coz I've drawn regret
from the truth
of thousand lies

So let mercy come
and wash away


What I've done
I face myself
to cross-out what I've become
erase myself
and let go of what I've done

Put to rest
what you've thought of me

Well I clean this slate
with the hands of uncertainty
So let mercy come
and wash away

What I've done
I face myself
to cross-out what I've become
erase myself
and let go of what I've done

For what I've done
I start again
and whatever pain may come
today this ends
Im forgiving what I've done
I face myself
to cross-out what I've become
erase myself
and let go of what I've done

What I've done

What I've done

Forgiving what I've done

Zul Abdullah said...

Nak!... Nak!!

(angkat dua tangan dan dua kaki sekali..!!)

:)