Thursday, March 01, 2007

saye suke wat keje giler!!

aku x taulah angin pe yang melande hidup aku. bila ade jer test or quiz even final exam, sure aku akan wat keje giler..~~ ahahaha~~

dua malam lepas( ari nih aku ade kuiz n nex week aku ade 2 test), dalam kol 10++, mal ajak aku temankan dia g makan. dia kate nak g beli burger kat taman maju. pastuh, dia suruh aku ajak gta. aku on jer.. pastuh, aku sajelah memaen.. ajak mal g mcd. x sangke lak dia nak g. apa lagi, ulam dicita pucuk mendatang.. erks.. dicita ulam pucuk pulak yang datang.. uiks, cam pelik jer.. pape jelah!! di kala tuh jugak kitaorg decide nak g mcd. tengah2 nak siap, madu lak on9, nasib malang r madu! terpengaruh ngan kita org, dia pon join g mcd gak! huhu~ besh2~~

on da way pegi tuh, kita org terserempak ngan satu V6 nih. ade 2 orang guys dalam tuh. tetiba jer berhenti kat tepi CBN, n senyum2. cuak giler mase tuh. then, kitaorg biar dia jalan dulu. kitaorg follow kat blakang jer. mamat tuh bodo giler! dia yang bawak kete slow sangat!! x padan ngan tittle V6 tuh. then, kitaorg decide nak g pump station, konon2 nak isi minyak. da bagi signal da, barulah perasan yang jalan tuh one way, kitaorg x leh masuk!! aaaaaaaaarrrrghhhhhhhh...!!! malunye saat tuh, hanya Tuhan ajer yang tau.. mamat2 kete depan tuh sure gelak. bodo tol!!

sampai kat satu jalan nih, camne ntah leh terpotong V6 tuh. sebenarnye nak potong lori, terpotong skali V6 tuh. habislah!! derang pon ikot kete kitaorg rapat giler!! aku memang da cuak mase tuh. macam2 pk..!! dah r seme pompuan dalam kete.. seb baek lepas satu traffic light kat medan kidd, derang masuk jalan laen, kitaorg jalan laen. barulah lega.. fuh~~ selamat!!

da sampai mcd, mal borong banyak giler!! member2 chat dia banyak kirim. seme orang beli n tapau. x bajet nak makan kat c2. tapi bila da rezeki depan mata, pelagi.. melantak kat c2 jugak!! isk2~~ wat malu utp jer..~~ kate nak tapau tapi makan kat c2. tuh yang gambar aku tengah makan dengan plastic2 berlambak kat depan aku!!

pas makan, g usha tiket gta jap. tapi kaunter tiket da tutup. sian gta..~~ aku x kesah sebab aku nye tiket bley beli kat taman maju jer.. seb baek, kes tiket gta da settle dengan sedikit kontroversi.. hehehe~~~ yang tuh x leh citer, utk pengetahuan osmet2 tersayang jer bley..

balik from mcd tuh, singgah kafe in2eat jap.. gta nak bagi apple pie kat 'Z' bukan nama sebenar. call dia x dapat! terpakse call osmet dia. tapi.. tengok2 both turun kat kafe tuh. panik jap kitaorg sebab x kan x bagi pape kat osmet dia. sian dia turun. seb baek madu ade stok coklat. bagilah coklat kat osmet dia. kes Z nih pulak, rupa2 nye dia da tgu kitaorg awal2 lagi sampai tertedo kat kafe tuh, dats y x dapat call dia.. sian dia.. dengan kaen pelekat dia turun.. gta teruja!! wahahaha~~

aku cam jeles pon ade gak!! sebab x leh nak belikan pape utk dia.. da tanye dia, tapi dia kate x nak pape. lagipon, dia tedor awal, x dapat bagi gak.. isk2.. ade gak part sedey aku malam tuh tapi x pe.. ilek2 sudah!! dia bukan hak aku pon. x yah nak lebey2.. huhu~~

tulah kesah aku pada dua malam yang lepas.. seb baek still leh wat kuiz ari nih dengan bantuan gta n alin.. hehehe~~ mekaseh osmet!!

9 comments:

Anonymous said...

madu..te bangge dapat madu cma kamu..tp kan..keje g mcd tu x dela gile sgt..g kedah time final xm lagi gile..hahahahaha!!~~

Anonymous said...

madu..te bangge dapat madu cam kamu..tp kan..keje g mcd tu x dela gile sgt..g kedah time final xm lagi gile..hahahahaha!!~~idop madu! :) hmm..terase lain plak hr nih..semua dewa2 akan fly..hmmmm~

Husna said...

kamu rase lain hari nih? erm.. no komen.. ahahha~~

tapi te stuju ngan kamu. g pfk tyme nak final tuh, lagi giler. tapi kite g dengan niat aikhlas sebab ayah kamu, sebab tuh still dapat score kot. ahahha~~ dis sem, kite nak g aner lak? hehe~~

Unknown said...

wow tuka kaler.
pink2.
matching ngan tudong.
matching ngan blog i.
haha.
hu. korg jht. g mekdi tak mntak i kirim pon. hu. sedey2.

Husna said...

i x gtau u ke kitaorg nak g mcd, alin? sowie yek..~~ almaklumlah, rancangan tergempar!!!!!!!!!

Anonymous said...

wumet...huhuhu..time kasih banje te burger mcd...huhu..sedap...te ske..=)..huhuhu...

Anonymous said...

wumet...huhuhu..time kasih banje te burger mcd...huhu..sedap...te ske..=)..huhuhu...te terharu sgt2...sobsobsob..rs cam nk nangis jek dek terharu..hehehe...

Anonymous said...

tibe2 rase cam nk name dicapubkn dlm blog ni..~
aih..~
jgn jeles ye na..~~
nex tym beli rr utk die..~
hua3..~~

Husna said...

x nak r beli utk dia..
dia pon cam x sudi..
bak kate kathy: na mesti ingat status na skang!!