Wednesday, March 07, 2007

esok saye balik umah tersayang~~

sekejap jer da nak masuk 8hb. maknenye kurang sehari jek lagi, aku bakal balik umah aku.. yabedabedu!!! hehe~~

alhamdulillah aku da settlekan dua test. satu, malam semalam, test process safety. oklah kot, bley r wat. petang tadi lak, test probability n statistic. mase wat tuh, aku cam oklah skit kot tapi bila da abis tu, member2 aku cam diskas answer yang aku x familiar. aku da stat cuak, aku ade wat salah ke tadi? tapi x pelah, da cuba wat yang terbaek tadi, so lepas nih, tawakkal jek..

b4 test tadi, sumthing yang best happened. aku baru jek berazam nak berhenti berharap sebenarnye setelah menyaksikan beberapa kejadian yang tidak diingini. tapi tetiba petang tadi, dapat msg says gud luck.. huhu~~ berbunga dan berdaun hati ini, trus bersemangat nak wat test. tambah lak, he wear my second favourite shirt, lagilah bersemangat.. hikhik~~ besh2..

da settle test, kuar g pasar malam ngan mal, kathy n wumet tersayang. b4 dat, singgah solat dulu kat masjid, solat musti diutamakan. kat pasar malam, aku x tau nak makan pe.. cam buhsan da makan makanan kat cne. asek teringat masakan ummi jek.. last2, aku end up beli nasi campur je sebungkus. orang laen bukan maen banyak borong, banyak jek plastic bag, aku satu jek.. hehe~~ mase kat pasar malam tuh, mal nak beli buah-buahan tempatan, so kitaorg decide nak beli mempelam. mal beli buah, aku jadik tukang kupas buah n tukang makan buah.. ahahaha~~ sowie mal.. alkesahnye, mal rupanye nak usha mamat yang jual buah tuh, bley tahan hensem + stylo.. then, aku mintak nak rase dulu buah tuh, dia bagiler kitaorg rase. aku cam x reti nak makan mempelam yang x kupas kulit, aku sumbatlah skali kulit dia dalam mulut, then abg tuh sound: "makan isi je ek.. kulitnye jangan makan.." aku cam nak tersedak jap tapi kene control chumil kan, aku senyum jek.. mal yang jeles tuh.. ahahaha~~ nasib ler mal... ;p

balik pasar malam, x tau nak wat pe. x de mood nak stadi. asek mengadap buku jek 2-3 ari nih. malam nih nye miting da dicancelkan due to kesibukan grup mate aku. aku cam x kesah je.. kesian gak derang.. utamakan yang crucial dulu. lagipon, esemen tuh due akhir april. ade mase lagi... last skali aku decide nak tengok muvi malam nih.. tapi aku cam ngantuk jek.. tengokler camane.. its either aku tengok muvi or muvi tengok aku.. hehe~~

ari nih gak befday gta.. Hepi befday 2 u.. hepi befday 2 u.. hepi befday 2 gta.. hepi befday 2 u... hehehe~~ tahun nih, since derang x kenekan aku tyme befday aku ari tuh, aku pon malaslah nak kenekan derang. tapi befday wumet aku yang mendatang nih, aku nak wat sumthing special utk wumet tersayang... hehe~~ be prepared wumet...!!!

tuh jelah citer aku ari nih.. da kantok nih.. nak tedor jap.. nampak gayenye x jadilah aku nak tengok muvi. mata ini lebey memerlukan rehat.. erm... UNTUK DIA YANG TAHU SIAPA DIRINYA DI HATI INI, SAYE AKAN TUNGGU SAMPAI AWAK SUDI BUKA PINTU BESI HATI AWAK TUH UNTUK SAYE... hukhuk~~

8 comments:

Anonymous said...

ni kes teringat...Probability ngam statistik tu tajuk fav aku masr bljo math T kat form 6 so jgn ler digundah gelana ngat stakat aku yg sengal bleh score tak kan ko yg tahap dewi tu tak leh ...walau ko nak kater level lain2 tapi aku raser lebih kurang jer...huhuhu

Husna said...

level same jer kot. masalahnye, aku blajo in english.. susah skit aku nak paham ayat2 dia tuh.. aku bukan pandai pon.. laenlah ko... hehe~~

Anonymous said...

uiks..~~
kamu..~
xleh bold kn ke ayt last tu..~?
hahah..~
=D

Anonymous said...

huhuhuh...cehss..kate nk berhenti berharap...ye2 jer...huhu....bunga2 cinta da mekar kembali~~lalala

Unknown said...

bunge2 cinta? apekah? u kan dah in a relationship na. nak ade bunge2 cinta pon end la dlu ur current relationship. hu. tak baek men kayu 13.

Anonymous said...

weh sena aku pun blajor in english la exam pun in english kalu ader bahasa melayu haram tak paham coz dah terpengaruh ngam english tu...ala na relax ler tu just angka ngam rumus jer tapi yg lg susah nak diurus rumah tangga uihhhh so pendek kater dr aku ini jgn gatai birah nak kahwen...(ni nak tanyer ckit sejak biler plak dlm sejarah kiter kenal ko tak pandai english? tak pandai aper2 jer ler?...setahu aku takder perkataan tak pandai dlm hidup ko) pening aku duk memikior ni....

Husna said...

i maen kayu 13 alin? seems like u dun know da whole story tapi x pelah.. i x intend nak cite pon. biar i je tau.. huhu~~ =>

Unknown said...

hohoho ade cte u sepp drp i eh? hehe xde2, kne cte ni :D