Wednesday, February 21, 2007

-kehilangan-

blom pape lagi, aku da pk macam2.. dah r 2, macam aku layak jer pk sal dia. ske ati dia r nak g aner2! yang aku nak sebok2 nih pesal lak. x de kene mengene ngan aku pon.

jangan jadi bodolah HUSNA
tapi aku yang pilih jalan tuh n aku rela

tapi pe yang ko dapat?

x semestinye aku kene dapatkan sumthing, its just dat im hepi doing dat

betol ke ko hepi?

hepi jer especially bila usik2 dia n dia da malu2.. wahahaha~~.

berbaloi ke ko wat camtu?

tuh aku x leh komen. hanye mase akan menentukan. dia gak yang wat syarat camtuh. tapi aku still x leh berharap.. bukan salah dia. dia x pakse aku bahkan dia hormat aku n try not to make me feel awkward.

kalo ko da ske dia, the
n ko nak tengok je dia blah from hidup ko?

ntahlah.. hati kate x nak tapi akal kate biarkan~~~~~

No comments: