Friday, April 17, 2009

Tagged by Aserol

Disebabkan aku da lama x update blog, banyak giler tag nak kene update. Dimulakan dengan yang dibawah ini, tagged by my best friend ever, Aserol!

1) sekolah mana lg besh? menengah ke rendah?
  • Sekolah menengah kot..~


2) apakah makanan kat kantin korg yg korang xleh lupa?
  • mee kari! sedap sangat, pekat + pedas..~ and aku selalu dapat kluar awal kalo hari mee kari, thanx to Mr Lim, cikgu sejarah aku.


3) subjek yg korang suka dan benci. ngape?
  • Aku suke subject matematik tambahan ngan matematik moden sebab slalu score. hee.~ =P
  • Benci x de kot tapi x berape suke adalah. Subject fizik, aku selalu dapat C. Nasib baik SPM A. Salah aku jugak, aku pernah krisis ngan Cikgu Fizik aku gara2 netball game. Lepas aku betol2 mintak maaf dengan dia, trus naik from C to A. Moralnye, jangan durhaka dengan guru anda..!!


4) denda yg paling trok korang penah kena dan knape?
  • tade kot, aku kan pelajar contoh kat sekolah dulu. ahahaa..~ =p


5) pilih 1 hari yang paling bosan dalam sekolah
  • x ingatlah, x de kot. Kalo cikgu tade, aku g melepeak kat bilik kemahiran hidup ngan member2..~


6) cikgu feveret korang?
  • Mr Lim, cikgu sejarah (sebab selalu bagi aku keluar rehat awal)
  • Cikgu biologi tapi x ingat name, sowie.. aku suke dia sebab dia sangat bersemangat bila mengajar. tapi aku x dapat tunaikan harapan dia, dia nak aku jadi doktor..
  • Cikgu tuisyen aku yang mane skali lagi aku x ingat nama dia. Dia ajar aku matematik tambahan. Aku rase dia antara sebab aku dapat score dalam subjek tu.
  • Cikgu PJK (pendidikan jasmani & kesihatan) pon aku ske sebab selalu x pegi bersenam pon. Duk dalam kelas je, wat keje sendiri.. =D


7) brg yg korang xpnh tgl ms g skolah, slain dr pen, buku, pnsil case, etc
  • Otak, uniform sekolah, beg.


8) perasaan korg ms nk tnjukkan report card kat parents?
  • x surelah tapi aku tahu parents aku bangga dengan aku..!! hee.~ =p


9) pernah jeles bila member dpt markah tinggi? apa korang buat?
  • x de pulak sebab kalo aku x dapat yang paling tinggi, mesti aku yang kedua tinggi! ahahaa.. =p


10) jawatan plg besar pnh korg pgg ms skolah?

  • Aku yang menguasai kelas. aku rase tu jawatan paling berkuasa dan yang paling aku suke!! aku bley tuka2 seat sesuke suki and letak aku and the geng kat tengah kelas. jahat x?? muahahaa..~


11) rndu tak nak blk skolah smula?
  • rindu sangat!!


12) aku nak tag:-
Gta
Kathy
Alin
Fiqa
Rosli
Harith
Illy

8 comments:

h a r i t h said...

th a dewi sejak skolah..ape kata buat je satu buku..whose-na? at skul?

hahaha

h a r i t h said...

dah

^^

asrul said...

eeeee pekara pling keji aku x leh lupa hari nih ko lupa nama cikgu biologi kiter..... meh aku bg nama dia nama dia puan kartini yerk..kiter panggil dia cikgu tini cikgu bio merangkap cikgu koperasi dimana ko menjadi pengawas itu..

Husna said...

Harith : Kat sekolah dulu, ade lagi sorang dewi, dia lagi dewi dari aku.

Asrul : Haa.. Cikgu Kartini..!! nak wat cemane, short term memory lost!

moroka said...

alaaa..tag lagi :P

Siti said...

gile blagak jwpn na..dewi la katakan..

Husna said...

moroka : watlah.. nak gak tau childhood memory kamu..~

busyra : mane ade berlagak!!

LuVidA^^ said...

haha..lebey kureng aserul je.
:P
tapi na mmg tere mase skula dulu.

neway saye suda jupe blog anda.
dulu anda bg tapi saye x save.
keepin' in touch!~

;D