Monday, February 23, 2009

My 23rd Birthday

Aku da lama nak update pasal my belated befday tapi banyak keje sket last week, jadi skang baru ada masa nak bercerita.

Last 19th Feb adalah hari lahir aku yang ke 23. Aku dah berhati2 sepanjang hari tu, x mo dikenakan osmet2 lagi. Setiap tahun, ada je helah derang nak kenakan aku. Bermula 12 malam, semuanya normal pada pandangan mata aku, tade pape yang pelik. Mungkin derang ketandusan idea utk mengenakan aku. Hehee..~

Pada 19th Feb tu, aku bercadang nak masak. Saja nak meghiburkan diri sendiri, juga nak memenuhi janji tahun lepas ( someone ask me to master this recipe ). Aku dah pesan kat seme osmet2, x payah beli dinner, makan je apa yang aku masak, regardless sedap atau x! ahahaa.. Petang tu, Gta pulak mintak aku temankan dia pegi cafe. Dia nak beli pisang goreng yang dipesan oleh Kathy and nak amek novel from Zanza. Nothing weird kan? Aku follow jelah, lagipon aku juge ade agenda aku sendiri. hee.. Sebelom kluar ke cafe, aku pesan kat osmet seme, tgu aku ngan gta balik dulu, nanti dinner same2. Derang seme pon da lapa, jadi kami segera bergegas ke cafe.

Da sampai cafe, Gta beli pisang goreng yang Kathy pesan. Still, nothing weird! Then aku nampak Zanza ke cafe bersama Zaid Harith. Aku pandang Gta, "Nak jumpe Zaid skang ke?". She replied, "Jap lagilah, tgu dia abes beli dinner dulu." Aku cakaplah ok, since mungkin Gta x mo jumpe kedua2 Zaid sekali (hanya Gta yang bley explain the reason). Then, lame jugaklah aku tgu. Aku cakap kat Gta, jumpe jelah skang sebab kesian osmet2 seme tgu nak dinner. Gta kate,"Tape2, jap je lagi." Aku ikotkan ajelah..

Then Gta dapat phone call from Zaid mengatakan dia tgu dekat area mamak. Kami pon menuju ke sana then "Ooopppss..!!"


Kenapa seme osmet2 ade kat sane?



Kenapa ada cake?



And suddenly, Gta melarikan diri daripada aku!


YES!! Aku dikenakan lagi, padan muka aku! A surprise birthday party. And you guys really surprised me!! Aku sangat2lah terkejut dan terharu. Aku langsung x perasan pape, kenapelah aku slalu macam tu. It's either aku yang senang tertipu or Gta yang pandai menipu! And it's the 3rd time already!!


Kenape aku x dapat detect? haish..~ Kalo aku tau, aku akan still pura2 x tau n terkejut tapi aku memang x tau!!


Anyway, korang memang best, cake tu pon best, thanx Fiqa! I know u pon terlibat same dalam scandal ni. hee..~


Thanx korang. I love u all...~~

Birthday girl

Dari belakang (kiri) : Rosli, Zaid, Zaid lagi, Harith

Dari tengah (kiri) : Gta, Aku, Mal, Alin

Dari depan (kiri) : Faezah, Kathy, Sukma, Jannah

13 comments:

reSya said...

ngahahaha~
kami suke mengenakan na~
sbb senang~
hahaha~

Siti said...

na innesen...hahaha

Husna said...

senang ke kenekan na gta? bak kate kathy, Na innesen!! :D

aiman tuah said...

hoho....slmt ari TUA...

dayla said...

huhu.sory lmbt wish. happy belated bday! :D

Unknown said...

masak tak ajak i makan pun hwargh! :P

Husna said...

aiman, dayla : thanx for da wish.

alin : bukan ke u diet? tu yang i x ajak! hee..~

ReMyZiEy said...

23rd besday posting on 23rd of february. hebat..

Husna said...

eh, yelah cik ramzi. x pasan pulak! hee..~

LuVidA^^ said...

alahai...lupe...hepy belated beday my dear fwen..
:)

iLLy said...

Alin, die x ajak kite sbb die bagi kat org lain je...

Husna said...

i bagi kat orang laen? penulis x faham ape yang illy maksudkan! ehehee.. =P

sms_topaz said...

sowie x dpt attend kamu nyer suprise bday tu... ada hal skit.. huhu