Monday, November 03, 2008

Aktiviti 2 minggu kebelakangan ini

Duk kat lab iCON, menolong grupmate (tapi aku rase aku lebih banyak mengaco dari menolong)

Yang ni pon kat lab iCON tapi instead of mengaco grupmate aku, aku pegi mengaco mal n gta. =)

Dah boring duk mengadap iCON, pegi makan kat pizza pulak

Balik from pizza hut, terase nak membaca bahan2 hiburan. So, ajak madu saya singgah 7 eleven jap, mencari magazine.

On da way balik from pizza, berenti amek gamba kat depan Chancellor Complex (credit to madu for da picture)


Bajet chumil! tapi memang kami chumil kan.. =P




















7 comments:

Anonymous said...

wah3...comeynye...tp x secomey sy..hihu...(perasan)..=P

aiman tuah said...

comey ?? hoho....speechless...

time amik gmbr kat CH tu...nmpk tak ade ape2 kat blkg tu??? did u realize that ??? ngaaa~~~

Husna said...

-amkus- rasenye awak mendapat aura chumil tu dari ex-rumet awak..

-lagenda biru- kite kan kene percaye kewujudan benda2 ghaib. =P

Siti said...

amkus bukan dpt aura dari ex rumet die..tp dr rumet die yg cumel lote..huhu

aiman tuah said...

waaa....masing2 nk dpt name...amkus bkn dpt aura dr ex-rumet mahupun rumet skrg tp dr.......ehem2...

moroka said...

aaa..baru je tag tapi tgk post ni mcm dh lebih daripada tag tu jek. hahahaa. kensel2. tayah buat la tag tu.

h a r i t h said...

hahaha..agak a..bajet next year tu sile lah berbajet sebajetnya..kang x cukup bajet..x comey plak..hahaha