Wednesday, September 24, 2008

Tagged by GTA

Rules:-

  • Link to your tagger and post these rules in your blog
  • Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
  • Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
  • Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

Kene tag ngan Gta. This is my 2nd tag after i tagged myself 5 months ago! hee.. =)

  • Aku x makan any food yang mengandungi susu or cheese. Even biskut raya yang dibuat daripada butter pon aku x dapat terima. Purely liquid milk lagilah aku x minum. But, I like pizza n spaghetti and I drink teh susu but not milo! Pelik ke??

  • Aku suke ponteng kelas especially kelas yang aku rase tak mendatangkan input kat aku. I know its not a good habit but its already become a habit! hee..~ Antara subject yang menjadi mangsa aku : Reaction Engineering by Dr Azmuddin & Chemical Thermodynamics by Ir Aziz. But I still got A for both subjects. Rahsia kejayaan?? Last minutes makes perfect! =p

  • Aku suke dengar muzik sambil stadi. Walaupon ade orang tanye, cemane nak focus mcm tu? Aku x ada jawapan kepada soalan tu, but its works for me.

  • Bila tiba stadi week, kitar tidur aku akan bertukar. Siang tedo malam berjaga. Aku lebih proactive di waktu tengah malam sampailah subuh. Stadi sambil dengar muzik. Tapi aku ada satu pengalaman lucu yang nak share ngan korang. Ada skali tu (around 3-4am), diwaktu aku tengah stadi sambil mendengar lagu2 di winamp, aku tetibe rase semacam. mcm ada orang memerhatikan aku. trus tuka dari lagu2 kepada ayat2 suci al-quran! teruknye aku, bile susah baru nak ingat DIA.

  • Aku cepat homesick. Buktinye, aku hanya berada seminggu di MRSM Kuala Terengganu, which only about one hour from my home! Skang pon, aku selalu balik. Housemates aku balik 2-3 times per semester, tapi aku akan balik paling kurang 4 times per semester.

  • I loves watching da same movies again n again. Famous Korean series, Full House, aku da khatam spuluh kali kot. Rite now, rindu my My Girl collection. Its a special and first gift from someone. But my kezen dah hilangkan. Sowie dear..~ =(

  • Last fact to share, aku suke main game kat laptop. start with spider solitaire, then zuma and a lot more! bila aku tension stadi or mood stadi aku melarikan diri bersama mood gta, aku akan main game sampai jari aku penat menekan mouse. hee..~

Next, I would like to tag ALIN, KATHY, ASRUL, ROSLI and AIMAN. Sowie x cukup 7 tapi ni je blogs yang aku selalu visit. =)

6 comments:

reSya said...

kte ade 2,3 mende je nk komen..~
ngee..~
1. klu da dewi tu.. dewi kt ctu jgk laa.. hahaha..~
2. kmu da wat kte takut nk stay malam..~
3. ade stok games best x lepas kmu xplore dc pelas2 td..~? hee..~
sekian..~

xoxo

Anonymous said...

dewi...gambate...

Siti said...

maaf husna..walaupun ditag..sy mls nk buat question tu..sbb x kenal diri sendiri lagi..hihih

selamat hari raya maaf zahir batin gaks..

Anonymous said...

waaa...btol skali sume description na tuh...huhu..slamat ari raye...bwk kete leklok nnti~

aiman tuah said...

tag ??? ape tu tag ?? kkdg penin je pk ape la tag tu...
tp skit2 phm da skrg ni ape tu tag...
tgk la cane nnt...wat ke tak..

MAAF ZAHIR BATIN & SELAMAT HARI RAYA...

Unknown said...

na, sume org tau kamu slalu ponteng class pun...huhu x yah tulis pun xpe. rahsia kejayaan = lyn muvi + drama korea + tdo lewat + main game + otak genius + persistent study + slalu balik.