Thursday, March 27, 2008

TAG...????

Actually aku x tau what is tagging! Since im being tagged by Rosli, aku cubelah memahami n menghayati what tagging is all about...

Pilih 5 atau 50 pautan kegemaran

Pautan kegemaran?? Paut=pegang dengan kuat(megikut kamus dewan edisi III). Tapi setelah aku refer back to Rosli's blog, laen lak maksud dia. So, 5 pautan kegemaran aku(menurut blog Rosli):-

1. Friendster

  • Tempat aku mendapatkan update rakan2 taulan
  • Tempat aku mengupdatekan diri aku pada rakan2 taulan
  • Reminder befday rakan2 taulan. hee...

2. You tube

  • Menjadi kegemaran sejak aku tinggal di rumah sewa kerana dapat wireless connection for free
  • Tempat mengupdatekan diri dengan ANTM (currently cycle 10 episode 5)

3. Google

  • Sumber aku mencari anything dat i need.

Tag balik 5 orang

  • Asrul.

sorang je aci x??

Pautan haruslah suci

  • Aaa... pautan aku suci tapi tempat berpaut tulah yang x suci kot!! =p

Maklumkan orang yang di tag

  • Err.. nanti aku msg dia. Sorang je kan, bleylah sms. hikhik~

Sebut nama orang yang tag kamu

  • Da sebut tapi korang n dia x pat dengar. So, aku typelah ek. His name is Rosli. =)

I think that is it lah kot. Betul ke ape yang aku wat kat atas nih ek? Anyone??



1 comment:

moroka said...

dah btul dah tu..tapi ada beberapa rules yg x diikuti. xpelah. yg penting hepi. heheh.. =P