Friday, July 27, 2007

1st post of da new semester..

da lame rasenye x menjengah ke blog ku ini.. nampak sangat blog nih hanye diperlukan di kale sunyi menerjah hati.. huhu~~
akhirnye aku berjaye menyambung kembali pelajaranku di utp. alhamdulillah.. setelah berhempas-pulas pada semester lepas, aku berjaye mendapat result yang agak memuaskan(bajet~~). tapi yang penting, result tuh cukup untuk aku meneruskan pelajaranku ke level yang seterusnye.
awal2 sem nih, masalah aku n student laen, cam beselah.. timetable! sem nih giler pening. ade subjek yang hanye ade 2 grup n ade subjek yang wat 3 grup. aku pon x paham ngan acs nih. nak jugak apply OBE dia tuh. sebelom2 nih x de pon, n cemerlang jek aku tengok student2 yang da grad tuh. aku x delah nak membantah OBE tuh kalo x menyusahkan student. tengok skang! da nak masuk week 2, timetable aku x settle2 lagi! dpt pulak lecturer yang busy jek manjang.. sian coordinator subject yang berkenaan tuh<--terpakse dirahsiakan atas sebab2 peribadi.. - sekarang aku still terumbang-ambing.. x tau nak pegi kelas mane! aku tibai jelah.. x pon, aku x pegi langsung.. ahaha~ ;P
Azam baru seorang pelajar 3rd year 1st sem UTP:-
  • blaja lagi rajin dari last sem
  • dapatkan pointer lagi tinggi dari last 2 sem
  • kurangkan ponteng kelas.. ehehe~~
  • kurangkan shopping..
  • utamakan yang wajib, lebihkan yang sunat, jauhkan yang haram
  • tedor awal.. paling lewat pon kol 2 pagi, even weekend..
  • bangun awal kecuali weekend.. ahahaha~~
  • kurangkan men game
  • kurangkan nengok muvi
  • produce an excellent etp project
  • get a place at Kerteh for internship
  • laen2?? to be updated later.. ;p

2 comments:

Anonymous said...

gud luck 4 da new sem..hope u'll get wut u want ,,ngaaa~~ k buddy..see yaa

Husna said...

huhu~~ cam x caye buddy bace blog i. thanx buddy..~~