Wednesday, January 03, 2007

windu kamu...

huhu~~ lama x menziarahi blog ku nih.. sowie ek.. actually, balik from utp ari tuh trus balik kampung. sebulan gak r duk kat kampung baru balik umah. kat kampung aku x de tenet, sebab tuh x lah nak on9. tapi x pelah, skang da balik umah. da bley on9. hehe~~

tapi bila da masuk blog nih, x tau lak nak tulis pe. citer terbaru sal aku.. pe ek?? erm.. nex week aku ada intebiu kat utp. aku bab2 intebiu nih lemah skit. nervous.. hehe.. tapi x pelah, aku cuba wat setakat yang aku mampu. aku sebenarnye x delah beria sangat nak g intebiu nih, kalo ada rezeki aku, adalah tuh, kalo x de, aku ok jer.. utp da ok bagi aku. dapat utp dulu pon, aku da bersyukur sangat, at least aku x payah menyusahkan ummi nak tanggung aku kat u lak..

lagi pe ek?? x taulah nak tulis pe.. nantilah, bila ada mood aku tulis lagi k.. da..~~~ eh jap, satu lagi.. aku windu dia.. :p ok, da..~~~

No comments: