Tuesday, September 26, 2006

hari yang sepatutnye memenatkan...

huhu~~~ ari nih supposenye hari yang memenatkan utk aku tapi turns out jadi hari yang menyenangkan lak... ari nih aku ponteng 3 lecture + 1 tutorial.. hehe~~ sebab tulah x penat.. siap leh menyettlekan laundry lagi ari nih. Tutorial tuh x berniat nak ponteng, nak pegi tapi tetiba ujan lak, nasiblah kan.. lecture... erm... hehe~~ x larat nak bangun pagi tadi, semalam tedor lambat. aku ada satu habit pelik skang.. kalo aku da landing baek2 je kat katil tuh bersame dolphin kesayangan, sejam lepas tuh baru aku akan tedor..
menurut teori henri, sebab aku kurang bersenam. bersenam directly proportional to kantuk<----henry's theory. dia kate, bila bersenam hormon yang akan wat kite kantuk akan dirembeskan. so bila kurang bersenam, kurang hormon kantuk, finally susah nak tedor..~~ x taulah tol ke x..
k lah, nak tedor da.. papai..~~

No comments: